我不想這樣 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:53
使用道具 舉報
沒有事是不可能的 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:55
回復 〝細wIN_ 去日本讀書? ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:55
缺乏就唔會入職得7,8千蚊-,- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:53
冇證據唔好屈我機喎 godoslaw 發表於 4-2-2012 15:55
回復 小湊 可是你騙不了自己 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:55
我都有讀法律== 但係你有興趣未必讀得黎== 我中三果陣對 phy chem bio都有興趣, 到會考出黎結果全部 D ... godoslaw 發表於 4-2-2012 14:59
我比你屈返了 小湊 發表於 4-2-2012 15:56
這是不可能的吧? 小湊 發表於 4-2-2012 15:54
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 04:46 , Processed in 0.024911 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.