回復 夢儿LOLz 呢句意思點解 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:37 PM
使用道具 舉報
少少同意 小湊 發表於 4-2-2012 17:37
但你是笨的 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:36
少少同意 小湊 發表於 4-2-2012 05:37 PM
人家才不笨 小湊 發表於 4-2-2012 05:37 PM
不能認同更多 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:37
回復 夢儿LOLz 你唔明我講咩? ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:37 PM
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 21:48 , Processed in 0.038633 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.