如果你個顯示卡,記憶體都勁咁就真係快 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:57
使用道具 舉報
無得算0.0 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:58
你爬文搵~ ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:58 PM
睇下抽唔抽到 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:57
你想講咩.. ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:58 PM
呢家邊個係版主 小湊 發表於 4-2-2012 05:58 PM
你爬文搵~ ~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:58
跟得上 呢部機都要上萬? 小湊 發表於 4-2-2012 17:58
自大狂 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:57
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 01:27 , Processed in 0.114519 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.