使用道具 舉報
都4x-5x年後了 Rex Tamkw 發表於 26-7-2012 12:14
我有部機買左7年 日日開12粒鍾都開得番 巫哥 發表於 26-7-2012 10:14
回復 14588563 但d ram cpu好廢 巫哥 發表於 26-7-2012 20:33
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 22:47 , Processed in 0.032741 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.