使用道具 舉報
回復 godoslaw 裝備+X? Hellkite 發表於 30-7-2012 19:28
裝備 + 距離x godoslaw 發表於 30-7-2012 19:30
唔明 你指係用殺? Hellkite 發表於 30-7-2012 19:30
係呀 咁計唔計 godoslaw 發表於 30-7-2012 19:47
殺就係基本牌..無效 Hellkite 發表於 30-7-2012 19:48
即係殺到啦 godoslaw 發表於 30-7-2012 19:50
唔係咁理解 假設醉鄉到基本牌+裝備牌 其他人出南蠻決鬥萬箭對你有效 但你唔可以出殺閃響應 更極端者被打 ... Hellkite 發表於 30-7-2012 19:52
咁 如果 醉鄉到 裝備牌 人地同我距離係2 人地用青刀先打殺到我 咁殺唔殺到? ... godoslaw 發表於 30-7-2012 19:58
其他角色装备的武器、坐骑照常计算攻击范围以及距离。 Hellkite 發表於 30-7-2012 20:00
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 20-6-2025 00:29 , Processed in 0.031016 second(s), 10 queries , MemCache On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.