|
|
發表於 15-1-2013 19:51:18
|
顯示全部樓層
回復 154# PC^^
07年注冊既樂古ac,到宜架先得個五級會員?點解係人地個收人POST 叫GOT5??如果係想打就係CSO密我 :) cso name:陳浩南一489
我係到澄清一樣野,我向來河水不犯井水.人地冇LOGO我地TEAM D人,我地就唔會LOGO番人.
我希望你個樂古新AC,可以收番埋:)唔好系人地打got5時,先去人地樂古post踩呢踩路. ok ? :o)
如果你連樂古收人GA POST同抱怨區都唔識分...我覺得你隻眼要睇下醫生啦 :)不如退出cso啦...唔洗講咩got5個d啦 lol |
|