|
|
發表於 30-3-2013 16:46:22
|
顯示全部樓層
|
GAMEONE 其實出轉盤同蛋都無問題..甘樣降低物價...令玩家收益, 但唔好唔停甘出啊 -.-" 其實我覺得佢偶然出轉盤OR蛋.. 放更多野落元寶商店比玩家買 =,= 佢咪仲賺得多..好似雕紋甘, 硬系要出轉盤降低物價,原本我隻人都唔錯..食左GAMEONE 送個兩粒丹都話可以用真元同石追番小小D食丹人.. 出真元更加令距離拉番近, 但點解又要整個抽真丹盤,仲要尋晚勁多人中 =__= 所以今次我都唔玩LA 對佢太失望,GAMEONE,你就係甘逼走玩家! |
評分
-
查看全部評分
|