反應好快牙.33.
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 08:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多謝
多謝
alex3334 發表於 2-4-2010 08:13 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大家都係(聊天)`
駛乜講客氣話;)
大家都係(聊天)`
駛乜講客氣話;)
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 08:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要既
要既
alex3334 發表於 2-4-2010 08:19 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你依家做梗咩._.?
你依家做梗咩._.?
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 08:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
打機
打機
alex3334 發表於 2-4-2010 08:22 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
玩梗cso.33.?
玩梗cso.33.?
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 08:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯
嗯
alex3334 發表於 2-4-2010 08:24 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我已經無玩1排-_-`
巨商1出神獸`
cso已吾見影
我已經無玩1排-_-`
巨商1出神獸`
cso已吾見影
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 08:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦
我已經無玩1排-_-`
巨商1出神獸`
cso已吾見影
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 08:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你做緊咩?________?