在天龍吹水區中得到了85樂點....多謝你呢
小奇
乂死神張乂 發表於 1-4-2010 23:28 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恭喜(?)
禮貌來的._.
ronald0214 發表於 1-4-2010 23:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
這也是禮貌來的~
^___^樂古的人對我真好呢~真多謝你們。
恭喜(?)
ShiNG_SeR 發表於 1-4-2010 23:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
講恭喜吧~
sosad~_~
ShiNG_SeR 發表於 1-4-2010 23:27 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
but thx=]
恭喜(?)
ShiNG_SeR 發表於 1-4-2010 23:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
謝的=]
在天龍吹水區中得到了85樂點....多謝你呢
小奇
乂死神張乂 發表於 1-4-2010 23:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恭喜曬你呀~
我都覺幾抵,最衰冇樂點
*風之刃* 發表於 1-4-2010 23:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@___@""(要幾多...萬幾都唔夠= =?
你都夠-.-
ShiNG_SeR 發表於 1-4-2010 23:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咩= =
but thx=]
ronald0214 發表於 1-4-2010 23:29 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
u re welcome