多謝歡迎=D
ronald0214 發表於 1-4-2010 23:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不用謝啦~
實在太便宜喀?
邊個賣比你架?
anthony0222 發表於 1-4-2010 23:26 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
自己去交易區爬下文吧@@
ShiNG_SeR 發表於 1-4-2010 23:26 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
個style不太岩我個款=__=''
自己去交易區爬下文吧@@
ShiNG_SeR 發表於 1-4-2010 23:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
已經沉了嗎?
個style不太岩我個款=__=''
ronald0214 發表於 1-4-2010 23:27 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
sosad~_~
自己去交易區爬下文吧@@
ShiNG_SeR 發表於 1-4-2010 23:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都覺幾抵,最衰冇樂點
已經沉了嗎?
anthony0222 發表於 1-4-2010 23:27 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒
不用謝啦~
anthony0222 發表於 1-4-2010 23:27 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
禮貌來的._.
我都覺幾抵,最衰冇樂點
*風之刃* 發表於 1-4-2010 23:28 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你都夠-.-
在天龍吹水區中得到了85樂點....多謝你呢
小奇