回復 69436# 小瀑﹏§
一係你借住10萬黎用住先-o-
係咩= =
*風之刃* 發表於 1-4-2010 23:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我完全不夠...
係咩= =
*風之刃* 發表於 1-4-2010 23:29 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我用9k樂點收的
包埋稅比佢 實際比左11250
回復 69440# anthony0222
反正我唔玩一般,都唔多岩我
恭喜曬你呀~
anthony0222 發表於 1-4-2010 23:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
謝呢......
^___^樂古的人對我真好呢~真多謝你們。
乂死神張乂 發表於 1-4-2010 23:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩事= =?
我用9k樂點收的
包埋稅比佢 實際比左11250
ShiNG_SeR 發表於 1-4-2010 23:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
反正我唔玩一般,都唔多岩我
@___@""(要幾多...萬幾都唔夠= =?
小瀑﹏§ 發表於 1-4-2010 23:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
瀑哥哥....可以比5000樂點我嗎?T^T?
我用9k樂點收的
包埋稅比佢 實際比左11250
ShiNG_SeR 發表於 1-4-2010 23:30 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哇抵到你丫-0-
回復小瀑﹏§
一係你借住10萬黎用住先-o-
*風之刃* 發表於 1-4-2010 23:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=]HKD 1:1?