*風之刃* 發表於 1-4-2010 23:30:13

回復 69436# 小瀑﹏§


    一係你借住10萬黎用住先-o-

anthony0222 發表於 1-4-2010 23:30:21

係咩= =
*風之刃* 發表於 1-4-2010 23:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我完全不夠...

ShiNG_SeR 發表於 1-4-2010 23:30:36

係咩= =
*風之刃* 發表於 1-4-2010 23:29 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


我用9k樂點收的
包埋稅比佢 實際比左11250

*風之刃* 發表於 1-4-2010 23:30:51

回復 69440# anthony0222


    反正我唔玩一般,都唔多岩我

乂死神張乂 發表於 1-4-2010 23:30:59

恭喜曬你呀~
anthony0222 發表於 1-4-2010 23:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    謝呢......

小瀑﹏§ 發表於 1-4-2010 23:31:18

^___^樂古的人對我真好呢~真多謝你們。
乂死神張乂 發表於 1-4-2010 23:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    咩事= =?

*風之刃* 發表於 1-4-2010 23:31:19

我用9k樂點收的
包埋稅比佢 實際比左11250
ShiNG_SeR 發表於 1-4-2010 23:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
反正我唔玩一般,都唔多岩我

乂死神張乂 發表於 1-4-2010 23:31:27

@___@""(要幾多...萬幾都唔夠= =?
小瀑﹏§ 發表於 1-4-2010 23:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    瀑哥哥....可以比5000樂點我嗎?T^T?

ronald0214 發表於 1-4-2010 23:31:35

我用9k樂點收的
包埋稅比佢 實際比左11250
ShiNG_SeR 發表於 1-4-2010 23:30 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哇抵到你丫-0-

小瀑﹏§ 發表於 1-4-2010 23:31:40

回復小瀑﹏§


    一係你借住10萬黎用住先-o-
*風之刃* 發表於 1-4-2010 23:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=]HKD 1:1?
頁: 6873 6874 6875 6876 6877 6878 6879 6880 6881 6882 [6883] 6884 6885 6886 6887 6888 6889 6890 6891 6892
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室