歡迎cso單挑?
ronald0214 發表於 1-4-2010 23:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不了~我太屎
回復anthony0222
反正我唔玩一般,都唔多岩我
*風之刃* 發表於 1-4-2010 23:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
團戰也行吧~
回復 69458# ronald0214
尸場1on1 任挑
掛陣機先~
團戰也行吧~
anthony0222 發表於 1-4-2010 23:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
團戰同一般有咩分別-_-?
係我角度黎睇係一樣
都系訓覺LU...~
各位再見啦~
=[悶爆................
團戰同一般有咩分別-_-?
係我角度黎睇係一樣
*風之刃* 發表於 1-4-2010 23:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
= =''
各位再見啦~
都系訓覺LU...~
各位再見啦~
anthony0222 發表於 1-4-2010 23:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
8
在看 _日大作_