-.-好衰呀你
tung1404 發表於 29-11-2010 19:16 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你都係鐘意我咁姐.....:$
你還好過我.
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 19:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你呢 現在在讀什麼
應該不是中學吧:)
嗨嗨._.
(Lap) 發表於 29-11-2010 19:13 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好耐冇見a_a
你好肥咩@@"
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:16 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
i am not fat m!! :'(
不過都幾肥下....
你呢 現在在讀什麼
應該不是中學吧
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:17 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不是吧~ 報課程來讀電腦
努力.
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 19:17 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif大家咁話
有名你叫嘛....@@
[[戀愛凱儀...* 發表於 29-11-2010 19:14 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
儀姐a_a
好耐冇見a_a
tung1404 發表於 29-11-2010 19:18 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif唔係好耐姐@@"
還好吧^^"
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:17 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
教什麼多.
good a_a
tung1404 發表於 29-11-2010 19:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
東東..
那個樂點達人勳章換了後會扣除樂點嗎?