咁我e家叫返係咪好好先a_a
tung1404 發表於 29-11-2010 19:21 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是但啦.....算數啦.......唔煩你啦
佢自己都係fb話自己瘦既=_=
(Lap) 發表於 29-11-2010 19:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈 原來是這樣的 kaka
哈哈 原來是這樣的 kaka
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:23 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢排有咩搞作啊你=.=
你幾時有見過我呢
[[戀愛凱儀...* 發表於 29-11-2010 19:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呵呵 沒有呵;P
哈哈 原來是這樣的 kaka
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:23 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你當我狗up啦
不會的-.-
(Lap) 發表於 29-11-2010 19:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呵呵 明白了 謝謝
呵呵 明白了 謝謝
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:23 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不用謝:D
唔會扣的>_<
係我放哂啲樂點-.-
tung1404 發表於 29-11-2010 19:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
噢..難怪了:)
是但啦.....算數啦.......唔煩你啦
[[戀愛凱儀...* 發表於 29-11-2010 19:22 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.-唔好咁啦
呢排有咩搞作啊你=.=
(Lap) 發表於 29-11-2010 19:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
在溫書..:)