咁早食完做咩 消化吾好架
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 19:43 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
會既咩-.-
好在我真心@@
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 19:42 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
關什麼事
會既咩-.-
tung1404 發表於 29-11-2010 19:44 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
正常常識
冇什麼@@"?
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:43 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
他在說我食飯食得太快a_a
ok啦!冇人同我槍係一件好事
tung1404 發表於 29-11-2010 19:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有些人不是呢 很慘的:(
食飯
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 19:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你現在吃飯@@"?
關什麼事
[[戀愛凱儀...* 發表於 29-11-2010 19:44 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒離開你.
正常常識
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 19:44 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔知!
哈哈
鬼鬼哥 你幾大-_-
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 19:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
跟你差不多吧:P
有些人不是呢 很慘的
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:44 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可以買多部電腦