看起來也不是怎樣肥吧
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:19 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
鬼哥 你可以換章lu
看起來也不是怎樣肥吧
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:19 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你幾時有見過我呢
注意飲食 和各大謍養價值....
其實還有很多的
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:20 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好勁的說學呢d
不是吧~ 報課程來讀電腦
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 19:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦..原來是電腦的課程
好勁的說學呢d
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 19:21 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
只要鐘以就得/.\
好耐冇人咁叫...我冇輩份嫁啦)想太多
[[戀愛凱儀...* 發表於 29-11-2010 19:19 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁我e家叫返係咪好好先a_a
好勁的說學呢d
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 19:21 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早知之前搵佢教我做功課
你唔好唔認啦..../3\
[[戀愛凱儀...* 發表於 29-11-2010 19:20 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊有姐=]
唔會架..
(Lap) 發表於 29-11-2010 19:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
任何一個也不會嗎?
任何一個也不會嗎?
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:22 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif不會的-.-