難道不是嗎?
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:38 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我也想是
哈哈 東東在扮不懂英文
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:39 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
help 我真係唔識-.-
是也=]
tung1404 發表於 29-11-2010 19:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
還以為你有兄弟妹用呢=]
nothing
[[戀愛凱儀...* 發表於 29-11-2010 19:39 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比人恰英文 shit
help 我真係唔識-.-
tung1404 發表於 29-11-2010 19:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈 不會吧;P
還以為你有兄弟妹用呢=]
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:40 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嘻嘻緊係冇啦a_a
我現在都開始少了
沒之前多了
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:35 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多野做?
哈哈 不會吧
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 19:40 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真的!信我>_<
嘻嘻緊係冇啦a_a
tung1404 發表於 29-11-2010 19:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那太好了 可以自己一人用了:D
邊係-___-?v?
tung1404 發表於 29-11-2010 19:35 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
5分鐘都冇..