各位 我來了
6c03 發表於 4-2-2012 09:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hi 6c 早晨
早晨 OAO/
Karl 發表於 4-2-2012 10:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
good morning :lol
hi 6c 早晨
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 10:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早晨
大家早晨呀...
小湊 發表於 4-2-2012 10:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早晨
係也..
小湊 發表於 4-2-2012 10:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你小心d@@
再見~
釗好玩 發表於 4-2-2012 00:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
e排冇乜留意kpop
有咩新歌?_?
你小心d@@
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 10:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你話我邊方面
早晨
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 10:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哥哥這麼早
多謝我??
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 10:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恭喜我升LV
你話我邊方面
小湊 發表於 4-2-2012 10:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
fb版果d行為