對
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 10:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你食了早餐?
我忍唔到 所以煮左個蝦子麵食
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 10:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ONON居居去買麵
我記得佢無講過呢樣..
小湊 發表於 4-2-2012 10:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
之前有人同一帖子 回幾次之後比人罰
y5zone唔知點解越黎越慢明明得我一個用緊
6c03 發表於 4-2-2012 10:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你唔係屋企-.-?
ONON居居去買麵
小湊 發表於 4-2-2012 10:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
買著個蝦子麵
你食了早餐?
小湊 發表於 4-2-2012 10:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
食左
你唔係屋企-.-?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 10:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係觀塘ive
食左
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 10:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你自己整?
係觀塘ive
6c03 發表於 4-2-2012 10:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係wo 你要返學 sosad
買著個蝦子麵
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 10:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我屋企得公仔麵