你有y5zone ac??
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ive學生會有y5zone帳號的 跟學生証加自已set既pw
ive原先個個信號弱到咩咁
6c03 發表於 4-2-2012 11:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔知ive都有y5zone wifi-.-
有冇福字麵
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 11:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒有呀
由紀會自己整野食 ((拍拍
小湊 發表於 4-2-2012 10:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呵 多謝! 麻友會嗎?
冇m記試用
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 10:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
喔 有分?
ive學生會有y5zone帳號的 跟學生証加自已set既pw
6c03 發表於 4-2-2012 11:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係架咩-.-?
我以為大學先有
姐係去m記都用到??
唔怪之得你日日千幾帖 原來係咁洗
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 10:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈 被發現了
沒有呀
小湊 發表於 4-2-2012 11:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
只有出前一丁?
哇 點解佢會知架...
小湊 發表於 4-2-2012 11:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都唔知;P
得我一個用緊無線上網 其他人無入
6c03 發表於 4-2-2012 10:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咪收號唔夠..