ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:04:08

回復ShiNG_SeR


   係 有y5zone就用到 要上番ive校網到搞
6c03 發表於 4-2-2012 11:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊個網??www3??

小湊 發表於 4-2-2012 11:04:17

信號比ive原先那個強很多了 有70%原先那個只有20%
6c03 發表於 4-2-2012 11:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    佢改左黎?

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:04:35

我是好運的...
小湊 發表於 4-2-2012 11:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有人檢舉就唔方好運;P

小湊 發表於 4-2-2012 11:04:35

同樣y5zone 不過m記有得試用
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    Y5ZONE是那間公司的?

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:05:12

Y5ZONE是那間公司的?
小湊 發表於 4-2-2012 11:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔清楚..好似pccw

小湊 發表於 4-2-2012 11:05:58

有人檢舉就唔方好運
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    那 不會是你吧...

小湊 發表於 4-2-2012 11:06:15

唔清楚..好似pccw
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我都好想玩PCCW果個WIKI計劃..

godoslaw 發表於 4-2-2012 11:06:23

早晨~~
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

早晨呀@_@

6c03 發表於 4-2-2012 11:06:24

回復 70977# ShiNG_SeR


   CNA帳號   http://cnatools.vtc.edu.hk

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:07:18

那 不會是你吧...
小湊 發表於 4-2-2012 11:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
昨天有人提起 我先知;P

果位人兄話睇你表現
頁: 7087 7088 7089 7090 7091 7092 7093 7094 7095 7096 [7097] 7098 7099 7100 7101 7102 7103 7104 7105 7106
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖