呢到好熱鬧=.=但無人識插吾到咀sosad
睇黎你冇睇清楚超版個公告
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 10:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我記得佢無講過呢樣..
呢到好熱鬧=.=但無人識插吾到咀sosad
浪跡天涯002 發表於 4-2-2012 10:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔識都可以講野
人就是這樣
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 10:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
知道你是人了
你個肚.....好忍得
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 10:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一時時吧
網速慢下來了
6c03 發表於 4-2-2012 10:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你用WIFI?
你用WIFI?
小湊 發表於 4-2-2012 10:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
y5zone唔知點解越黎越慢明明得我一個用緊
呢到好熱鬧=.=但無人識插吾到咀sosad
浪跡天涯002 發表於 4-2-2012 10:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
歡迎~~
其實吹吹下就識:lol
知道你是人了
小湊 發表於 4-2-2012 10:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對
一時時吧
小湊 發表於 4-2-2012 10:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我忍唔到 所以煮左個蝦子麵食