佢改左黎?
小湊 發表於 4-2-2012 11:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ive那個只有入口收得強 課室很易斷線
回復ShiNG_SeR
CNA帳號
6c03 發表於 4-2-2012 11:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我login左 之後點搞-.-?
ive那個只有入口收得強 課室很易斷線
6c03 發表於 4-2-2012 11:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
投訴佢喇..
昨天有人提起 我先知
果位人兄話睇你表現
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁我少D係果邊出現了...
我都好想玩PCCW果個WIKI計劃..
小湊 發表於 4-2-2012 11:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想呀 不過好貴
ive那個只有入口收得強 課室很易斷線
6c03 發表於 4-2-2012 11:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我果邊有d課室都收得ok
我都想呀 不過好貴
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好似兩百蚊/月
一般般的
小湊 發表於 4-2-2012 11:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
煎蛋
我果邊有d課室都收得ok
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你係邊間
投訴佢喇..
小湊 發表於 4-2-2012 11:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有得比你用咪算好-.-仲投訴人