6c03 發表於 4-2-2012 11:07:20

佢改左黎?
小湊 發表於 4-2-2012 11:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   ive那個只有入口收得強 課室很易斷線

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:08:32

回復ShiNG_SeR


   CNA帳號
6c03 發表於 4-2-2012 11:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我login左 之後點搞-.-?

小湊 發表於 4-2-2012 11:08:56

ive那個只有入口收得強 課室很易斷線
6c03 發表於 4-2-2012 11:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    投訴佢喇..

小湊 發表於 4-2-2012 11:09:08

昨天有人提起 我先知

果位人兄話睇你表現
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    咁我少D係果邊出現了...

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:09:20

我都好想玩PCCW果個WIKI計劃..
小湊 發表於 4-2-2012 11:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想呀 不過好貴

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:09:47

ive那個只有入口收得強 課室很易斷線
6c03 發表於 4-2-2012 11:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我果邊有d課室都收得ok

小湊 發表於 4-2-2012 11:10:09

我都想呀 不過好貴
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    好似兩百蚊/月

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 11:10:16

一般般的
小湊 發表於 4-2-2012 11:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
煎蛋

小湊 發表於 4-2-2012 11:10:21

我果邊有d課室都收得ok
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你係邊間

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:10:31

投訴佢喇..
小湊 發表於 4-2-2012 11:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有得比你用咪算好-.-仲投訴人
頁: 7088 7089 7090 7091 7092 7093 7094 7095 7096 7097 [7098] 7099 7100 7101 7102 7103 7104 7105 7106 7107
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖