那又對阿
小湊 發表於 4-2-2012 11:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ive wifi免費的 仲投訴人-.-
我不會........
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 11:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
會煮焦?
200蚊 可以3g unlimited -,-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢家無限上網都無埋 睇黎呢個市場會大
ive wifi免費的 仲投訴人-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
給人用的就應該 做好點
個到有連接方法
連接左y5zone係個到禁個網址 再入cna帳號同pw
6c03 發表於 4-2-2012 11:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咪姐係打返student id 同 pw 就得-.-?
會煮焦?
小湊 發表於 4-2-2012 11:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不是 連煮也不會
第一次就中麻友友..
小湊 發表於 4-2-2012 11:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我猜了三次先中
真係慘呀
godoslaw 發表於 4-2-2012 11:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
車程又遠 車費又貴
係咪姐係打返student id 同 pw 就得-.-?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係
不是 連煮也不會
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 11:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒試過一次?