ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:16:10

那又對阿
小湊 發表於 4-2-2012 11:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ive wifi免費的 仲投訴人-.-

小湊 發表於 4-2-2012 11:16:14

我不會........
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 11:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    會煮焦?

小湊 發表於 4-2-2012 11:16:40

200蚊 可以3g unlimited -,-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    呢家無限上網都無埋 睇黎呢個市場會大

小湊 發表於 4-2-2012 11:17:04

ive wifi免費的 仲投訴人-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    給人用的就應該 做好點

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:17:06

個到有連接方法

連接左y5zone係個到禁個網址 再入cna帳號同pw
6c03 發表於 4-2-2012 11:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咪姐係打返student id 同 pw 就得-.-?

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 11:17:13

會煮焦?
小湊 發表於 4-2-2012 11:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不是 連煮也不會

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 11:17:30

第一次就中麻友友..
小湊 發表於 4-2-2012 11:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我猜了三次先中

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:17:31

真係慘呀
godoslaw 發表於 4-2-2012 11:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
車程又遠 車費又貴

6c03 發表於 4-2-2012 11:17:42

係咪姐係打返student id 同 pw 就得-.-?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   係

小湊 發表於 4-2-2012 11:17:45

不是 連煮也不會
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 11:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    沒試過一次?
頁: 7091 7092 7093 7094 7095 7096 7097 7098 7099 7100 [7101] 7102 7103 7104 7105 7106 7107 7108 7109 7110
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖