佢改左黎? 小湊 發表於 4-2-2012 11:04
使用道具 舉報
回復 ShiNG_SeR CNA帳號 6c03 發表於 4-2-2012 11:06
ive那個只有入口收得強 課室很易斷線 6c03 發表於 4-2-2012 11:07
昨天有人提起 我先知 果位人兄話睇你表現 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:07
我都好想玩PCCW果個WIKI計劃.. 小湊 發表於 4-2-2012 11:06
我都想呀 不過好貴 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:09
一般般的 小湊 發表於 4-2-2012 11:03
我果邊有d課室都收得ok ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:09
投訴佢喇.. 小湊 發表於 4-2-2012 11:08
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 11:47 , Processed in 0.071561 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.