回復 ShiNG_SeR 係 有y5zone就用到 要上番ive校網到搞 6c03 發表於 4-2-2012 11:02
使用道具 舉報
信號比ive原先那個強很多了 有70% 原先那個只有20% 6c03 發表於 4-2-2012 11:03
我是好運的... 小湊 發表於 4-2-2012 11:04
同樣y5zone 不過m記有得試用 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:03
Y5ZONE是那間公司的? 小湊 發表於 4-2-2012 11:04
有人檢舉就唔方好運 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:04
唔清楚..好似pccw ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:05
早晨~~ ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:02
那 不會是你吧... 小湊 發表於 4-2-2012 11:05
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 11:47 , Processed in 0.024520 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.