回復~tcc~
引用了您曾經在主題發表的帖子 56 秒前
您的帖子:回復 joe1359 引用了您曾經在主題...
緋櫻緋雨 發表於 4-2-2012 19:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你咁回好怪 點整
吃完飯先
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 19:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
等你回來
你食左飯未?
小湊 發表於 4-2-2012 19:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁岩依加就食
回復 75951# 小湊
冇人去架-.-?
回復 75946# 夢儿LOLz
haha 佢驚又比人投訴 食飯先 番黎再傾
回復小湊
以前係 e家唔係
6c03 發表於 4-2-2012 19:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
--問佢拎返
回復~tcc~
WELCOME BACK
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 19:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
u're welcome:)
由紀最高~!
小湊 發表於 4-2-2012 19:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對吧?
回復ShiNG_SeR
galaxy ace梗係手機-.-
~tcc~ 發表於 4-2-2012 19:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔比係平板o既-.-?
對吧?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 19:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又在改我的帖