幾時出??
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 19:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要問ey...
回復 75968# 〝細wIN_
有咩買--
幾時出??
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 19:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
頭先唔知邊個講,你問講果個-.-
回復小湊
冇人去架-.-?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 19:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯
可能是太貴了吧
回復〝細wIN_
see u later
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 19:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ok see you later
你今日收獲豐富嗎
~tcc~ 發表於 4-2-2012 19:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我今日??
咪係囉
小湊 發表於 4-2-2012 19:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
遲d應該會多d
我點知你講緊邊個
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 19:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比人禁言果個
唔比係平板o既-.-?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 19:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
galaxy有平板@@?
頭先唔知邊個講,你問講果個-.-
~tcc~ 發表於 4-2-2012 19:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我問邊個-.-??