回復 76020# ShiNG_SeR
bye shing==
好少人呀
小湊 發表於 4/2/2012 19:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你一星期前唔係二十級會員咩
升得咁快o既;P
btw完左小財神呢度真係少左好多人lol
回復 76004# sohoipan2009
我會貪果幾樂點咩...
其實你加吾加比我都無所謂
但係 我吾鋸係點解無啦啦扣姐...
食完飯囉
你一星期前唔係二十級會員咩
升得咁快o既
btw完左小財神呢度真係少左好多人lol ...
kaiant1001 發表於 4-2-2012 19:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你記得咁清楚?
回復 76035# joe1359
我理你 ;p
回復 75961# 小湊
問唔到 條友潛埋水 個陣佢話樂點唔值錢
做家務先 bye bye
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 19:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哥哥好走~
無人理我
joe1359 發表於 4-2-2012 19:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我係度~!