冇架咩?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 19:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢層我唔太清楚
我都係時候食飯一陣返黎
回復 76006# ~tcc~
好似有的-.-
係咩?太可惜了...
~tcc~ 發表於 4-2-2012 19:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以你回快D
做陣家務先 ~~
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 19:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一齊走吧乖學生a_a
你先係真正的神手
~tcc~ 發表於 4-2-2012 19:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我又係神手--
所以你回快D
小湊 發表於 4-2-2012 19:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但我走了:(
eat dinner sin~
我又係神手--
小湊 發表於 4-2-2012 19:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我第一次叫你神手
好吧 我去吃飯了
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 19:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
等你回來