回復~tcc~
引用了您曾經在主題發表的帖子 41 秒前
您的帖子:回復 ~tcc~ 引用了您曾經在主題...
緋櫻緋雨 發表於 4-2-2012 19:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你可唔可以唔好回得咁怪
你回黎 夢又走左
小湊 發表於 4-2-2012 19:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咩?太可惜了...
好吧 我去吃飯了
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 19:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
bye bye~
比人禁言果個
小湊 發表於 4-2-2012 19:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
啊 係 佢叫咩名
你可唔可以唔好回得咁怪
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 19:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想知佢點chok=]
回復 75995# 〝細wIN_
咩黎-.-咩生寫
galaxy有平板@@?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 19:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇架咩?
啊 係 佢叫咩名
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 19:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
怎會問返我--
回復~tcc~
引用了您曾經在主題發表的帖子 41 秒前
您的帖子:回復 ~tcc~ 引用了您曾經在主題...
緋櫻緋雨 發表於 4-2-2012 19:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我以為你將D提醒COPY AND PASTE泥灌水
做陣家務先 ~~