找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 

[綜合討論] 人在行駛中的火車上跳起會退後嗎?(和引申出來的問題)

[複製鏈接]
發表於 4-1-2007 18:56:17 | 顯示全部樓層
如果係咁,我念會係x+y 因為佢講緊 係光
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 5-1-2007 19:35:16 | 顯示全部樓層
問題1....
答案係唔會退後...因為當你係跳起時..你係以火車既速率跳起
加上慣性 你身體會保持向前
問題2...
如果個物件冇接觸任何野..而之前冇比推動力佢
佢就會退後
問題3...
唔明你想問乜....既然飛起就唔會接觸火車
速率何來x+y???

[ 本帖最後由 愛妳穿越時間╭ 於 2007-1-5 11:45 編輯 ]
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 24-6-2026 15:07 , Processed in 0.017633 second(s), 4 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表