使用道具 舉報
原帖由 [H]炎暗 於 2006-12-12 20:03 發表 7讀過物理就知 第一同2係5會 第3係x+y
原帖由 羊奶煩 於 2006-12-12 20:03 發表 吓,第一條既答案點會係會退後啊,你試下坐坐下地鐵跟住跳起,睇下你會唔會退後左= =
原帖由 「宏」 於 2006-12-12 20:04 發表 hi 其實呢個問題我都有諗過 但係! 當你跳高果陣 其實你冇退 只係架車向緊前行 應該係架車角度退左... 其實佢係冇退到 只係原地
原帖由 「宏」 於 2006-12-12 20:06 發表 我自己都做過實驗~ 唔會退後~ 但係唔明點解會咁~ 係因為我跳得不夠高~所以火車的前進(力)還能用嗎? 係唔係全車望住你a_a 我上次趺左條key 佢好似唔會的
原帖由 江戶川柯南回歸 於 2006-12-12 20:03 發表 有解釋嗎?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 24-6-2026 12:40 , Processed in 0.040394 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.