使用道具 舉報
原帖由 乂雪虎 於 2006-12-12 20:11 發表 問題1:人在行駛中的火車上跳起會退後嗎? 人會因慣性而繼續以火車的速度前進,並不會後退-.-"(真係咁搞死好多人) 問題2:假設一樣物件停留在火車中,而沒有接觸任何火車上的部件,那火車行駛的時候這物件會 ...
原帖由 呀怒 於 2006-12-12 20:17 發表 回問題三..如果飛行 我又唔覺得會係X+Y..
原帖由 JeNi 於 2006-12-12 20:17 發表 第一個係唔會退後的 因為每樣物件(object) 都會有個慣性 (inertia) 係你跳起個1刻你個身體係向前郁緊, 咁你跳起左都會繼續向前郁 第2,3 個就要睇你係架火車開個陣件物件係唔係in contact 如果唔係既話咁個 ...
原帖由 江戶川柯南回歸 於 2006-12-12 20:18 發表 第3條姐係: 假設一隻鳥既速率既1 火車的速率係2 如果鳥在火車上飛~ 會係1(鳥自己) + 2(火車) 的速率嗎? 無錯~如果你第二條話退後咁第3條又點會x+y??
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 24-6-2026 12:40 , Processed in 0.024015 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.