找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: 冥界王子

[綜合討論] Tips集中營

[複製鏈接]
發表於 28-3-2006 07:34:25 | 顯示全部樓層
Originally posted by 金田一耕助 at 2006-2-28 13:47:
英文作文重grammar多過內容


are u  ok ?

你作文冇內容
你grammar 識飛都冇用啦
內容好似係重要個grammar  tim
仲有lor 作文好唔=要用深字
人地睇得通同順 都唔會低分
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 28-3-2006 11:20:07 | 顯示全部樓層
Originally posted by ┤°chung↗ at 2006-3-24 20:34:
只知a.math 如無意外無first principle


但係我覺得first principle係食硬佢個bor,一係通分母,一係乘(a+b)(a-b)
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 28-3-2006 19:00:13 | 顯示全部樓層
Originally posted by albie at 2006-3-28 11:20:


但係我覺得first principle係食硬佢個bor,一係通分母,一係乘(a+b)(a-b)

而且佢又出得唔算深-0-(唔好又講我咩show)

d/dx(x^2)(x^3) 某幾年PP 都出-,-""""
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 28-3-2006 22:34:45 | 顯示全部樓層
first principle 咁easy
出就仲好
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 29-3-2006 13:46:00 | 顯示全部樓層
我中文考mock炒左粉...><
有冇人幫幫我啦~~~
中文卷二有d咩重點要溫呀~~~thx~~

Originally posted by zeron at 2006-3-27 23:34:


are u  ok ?

你作文冇內容
你grammar 識飛都冇用啦
內容好似係重要個grammar  tim
仲有lor 作文好唔=要用深字
人地睇得通同順 都唔會低分


其實grammar同內容都重要~
你其中一樣唔得都係死
不過我個人認為grammar緊要d
內容同吹水一樣~吹得通就得
grammar唔同~冇得吹~錯就係錯
用字唔一定要深~不過要諗清楚用咩語氣
例如講故仔果d最好加d個人觀感 可以高分d

不過都係果句.......做得多就得...=.=(廢話)

[ Last edited by T-rex on 2006-3-29 at 05:57 AM ]
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 30-3-2006 17:43:41 | 顯示全部樓層
中文會出(店舖)
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 30-3-2006 22:57:53 | 顯示全部樓層
Originally posted by 細權 at 2006-3-30 17:43:
中文會出(店舖)

.........
你咪玩啦
冇咩可能
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 31-3-2006 13:50:10 | 顯示全部樓層
Originally posted by 冥界王子 at 2006-3-30 22:57:

.........
你咪玩啦
冇咩可能

XX才貼...佢話有可靠消息
今年會番炒       (注重係描寫方面)


仲有蕭X貼果d.......
信就讀埋佢啦.....唔信就咪鬼讀
都係果句啦
信既話  唔讀就對唔住自己
唔信既   咪讀晒廿幾課佢囉
(鬥氣不如鬥高分)
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 1-4-2006 20:47:04 | 顯示全部樓層
係wor

Amaths今年會唔會出畫圖?
都無出左gum多年=="
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2-4-2006 23:40:15 | 顯示全部樓層
可靠情報指出
MI會考多d
that is: 考完prove一條野之後要用番條野去搵第2條野的value
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 24-6-2026 19:37 , Processed in 0.021755 second(s), 4 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表