找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: 冥界王子

[綜合討論] Tips集中營

[複製鏈接]
發表於 5-4-2006 13:46:40 | 顯示全部樓層
有無人知道Physics要B大約點?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 5-4-2006 16:47:37 | 顯示全部樓層
d野識曬,有拿a的level,仲要有d唔小心先得,都幾難嫁
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 7-4-2006 21:38:24 | 顯示全部樓層
我講下文科啦..
econ同maths一樣...都係要做多D題目先識
maths要記公式...econ要記定義
中史我覺得唔使聽書...自修一樣得...
中文同文學要理解個課文先..咁就易讀D
重緊要係捉緊各課既重點
世史我都當佢係故事書咁睇...咁都容易入腦D
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 11-4-2006 12:07:36 | 顯示全部樓層
Originally posted by 冥界王子 at 2006-4-5 16:47:
d野識曬,有拿a的level,仲要有d唔小心先得,都幾難嫁

=V="
無可能了
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 15-4-2006 21:37:30 | 顯示全部樓層
Originally posted by [S]littletim at 2005-8-14 16:25:
英文... 打多 d 英文 game
打到我今年會考拎 AABE---- C

AABE..無奈.. = =..paper 1 都A 到
=__=而paper 4 E?
果然打英文game...- -"識寫唔識講
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 20-4-2006 00:04:11 | 顯示全部樓層
Originally posted by ┤°chung↗ at 2006-4-15 21:37:

AABE..無奈.. = =..paper 1 都A 到
=__=而paper 4 E?
果然打英文game...- -"識寫唔識講

打d要用口講password的game=.=
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 29-4-2006 01:04:59 | 顯示全部樓層
Originally posted by 冥界王子 at 2006-4-20 00:04:

打d要用口講password的game=.=


打d可以用microphone同外國人傾計既game= =
好似cs咁,包你一入到場,就會有好多英文粗口源源不絕的送上,
跟住你又源源不絕的送比你oral既opponent -3-

[ Last edited by ☆基路亞∼洛樂 on 2006-4-29 at 01:07 AM ]
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 8-6-2006 11:26:40 | 顯示全部樓層
Originally posted by ☆基路亞∼洛樂 at 2006-4-29 01:04:


打d可以用microphone同外國人傾計既game= =
好似cs咁,包你一入到場,就會有好多英文粗口源源不絕的送上,
跟住你又源源不絕的送比你oral既opponent -3-

[ Last edited by ☆基路亞∼洛樂 on 2006-4-2 ...

就考oral啦
有冇咩skills提供呀-0-
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 27-6-2006 19:17:45 | 顯示全部樓層
小弟IS 不太行
自問自己明白到入面的理論,可是次次都是剛剛合格
可是又不太讀書..
我的志願是理科
math成績都可
可是怎樣才能訓練自己IS
明年也分開三科
望大家教導...提升自己的IS-.-
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 15-8-2006 22:26:15 | 顯示全部樓層
唔該晒~~多謝你
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 24-6-2026 19:37 , Processed in 0.021501 second(s), 4 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表