使用道具 舉報
Originally posted by 哈爾洛斯 at 2006-6-4 08:43: 點解你會覺得讀 C.I.T. D 人係廢呢? 我倒不太覺得 ( 可能因為我讀 CIT 所以有影響 =.=) 如果綜合3科 本人覺得 geog 係最難讀的一科... 因為都好多野記... 囉 A 好難囉.. Econ 同 C.I.T. 就幾考 concep ...
Originally posted by [S]debby at 2006-6-4 08:10: 無論你揀cit,econ定geog都好...你要睇你有冇興趣同能力ma.... econ同cit 都係好多理科人揀o既選修(唔計a.maths) geog呢一科係某程度係可以同phy有關係o既....特別係波動學學到o既野.... 可以同geog o既地震/海 ...
Originally posted by y0311312 at 2006-6-4 18:53: 所謂cit果班...其實係比好多無理科天份的人入 始終5班有3班 理科... cit果班..無論d人對理..科就..無興趣... 成績都比較差.... 如果d人本身係廢..始終會拉慢進度..(根據以往記錄)
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 24-6-2026 12:40 , Processed in 0.031154 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.