找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: 神~樂

[綜合討論] 升學選科問題 (請集中在此帖討論)

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 19-6-2006 17:12:52 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
唉今年升唔到中5啦睇怕..有大多科唔合格
我想問中四升中5如果升唔到咁點?
如果有得留級比你地留唔留???唔留ge話可以點???bao_29
回復

使用道具 舉報

發表於 19-6-2006 17:14:56 | 顯示全部樓層
唔留仲有得簡咩
做野囉@@
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 19-6-2006 17:15:31 | 顯示全部樓層
唔想留班 又何必當初唔讀書呢
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 19-6-2006 17:39:53 | 顯示全部樓層
太多科唔合格你都無得揀
1,2科或者可以drop左佢
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 19-6-2006 17:44:00 | 顯示全部樓層
Originally posted by garycoolman at 2006-6-19 17:15:
唔想留班 又何必當初唔讀書呢


這確實說得對
不過每個人特質都唔同
儘管如此..就算自己讀唔黎
這可能是自己唔上進的籍口..

不過要緊記中四父母已經需要交學費
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 19-6-2006 17:55:11 | 顯示全部樓層
緊係流班啦...唔通出理工作咩= =
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 19-6-2006 18:06:58 | 顯示全部樓層
Originally posted by leaoardo at 2006-6-19 17:55:
緊係流班啦...唔通出理工作咩= =

唔係ge,如果你都覺得自己讀唔到ge,就無謂再徙你父母d錢la......
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 19-6-2006 18:11:25 | 顯示全部樓層
重讀吧..
中4學歷難搵工..
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 19-6-2006 18:28:54 | 顯示全部樓層
Originally posted by 雪條 at 2006-6-18 19:33:
都係講你自己既興趣
本人認為讀理科除左數學OK..興趣都係個大因素
仲有你所指既理科包唔包A.MATHS先?
有既要做好心理準備-___-

有人話A.MATHS難..有人話A.MATHS易
不過我都諗住讀理..唯有狂計啦..
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 19-6-2006 19:01:08 | 顯示全部樓層
中四重讀而升倒中六的case都有唔少. 唔駛咁快放棄住.
呢個學歷出到去,一係清潔,一係咕哩,一係整餅.
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 24-6-2026 12:40 , Processed in 0.048287 second(s), 4 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表