新一代只懂呃貼... 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 14:13
使用道具 舉報
新一代 我估係比個話題你地 自由發揮 7日後轉題 14588563 發表於 10-4-2012 14:14
觀察多排先啦, 感覺上呃得最勁果排已經過左 (我都係其中一份子?!) roy624 發表於 10-4-2012 14:16
這是吹水的原意嗎.... 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 14:16
我同你係元老泥 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 14:17
又要5呃 又要吹水 真係好難 14588563 發表於 10-4-2012 14:18
元老稱唔上 第2代吹水客都稱得上既 roy624 發表於 10-4-2012 14:18
呃得最勁果排 好像係上年暑假 依家相對上只係有活動先搞到咁 14588563 發表於 10-4-2012 14:17
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 01:45 , Processed in 0.209441 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.