確實日期就唔記得lu, 剩係記得有排食飯 開大 訓覺 行開.. 是但搵一樣都呃到幾廿個貼出黎果段時間真係... ... roy624 發表於 10-4-2012 14:19
使用道具 舉報
一個一萬帖 一個五千帖 太強大 14588563 發表於 10-4-2012 14:19
最元老的是...? 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 14:19
ctm of coz roy624 發表於 10-4-2012 14:22
因為戈時有jxe同nleson? 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 14:20
尋日張活動積分卡 一抽就中120樂點 lucky~ roy624 發表於 10-4-2012 14:09
我只係記得 個陣say 個hi 都吹到幾頁 14588563 發表於 10-4-2012 14:20
以你既呃貼力度 你好快就有 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 14:21
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 01:45 , Processed in 0.415745 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.