不雅用字 @@ ShiNG_SeR 發表於 2-4-2010 16:52
使用道具 舉報
我驚比佢吊....... 雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 16:52
咁我一定唔係a_a 佢把聲好似男人 囧 曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 16:52
咪咪點咬啊 雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 16:47
不是吧? 已經是美的了 榤奇 發表於 2-4-2010 16:52
A_A 自行上網查下咪咪是甚麼(?) 曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 16:53
見人見智姐 alex3334 發表於 2-4-2010 16:52
本來我對她也有點好感 不過之後愈來愈覺得不妥 愈來愈不喜歡了 也很容易被誤會 因為每一張圖片都會看到 ... 榤奇 發表於 2-4-2010 16:49
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 00:31 , Processed in 0.093067 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.