你諗左去邊? 佢係話驚比人吊起黎打 試作1號機 發表於 2-4-2010 16:54
使用道具 舉報
唔洗..... 你真係去左睇喜羊羊? 雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 16:53
樣 子 甜 美 先 系 王 道 呢 .0." H20_希古恩 發表於 2-4-2010 16:54
-3- 嗯,聲線比較怪,其他還好 曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 16:55
各花各眼吧 ... 外面很多人都不太喜歡她 但不得不承認她是有點姿色 榤奇 發表於 2-4-2010 16:54
周秀娜常常秀出來的東西? 榤奇 發表於 2-4-2010 16:53
你講出了我的心低話,,,,, 雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 16:55
有人說:「她? 身材很好, 笑容很甜美。」 初時覺得有點做作 不過 ... 事實如此 雖則不太喜歡她 , 但也不 ... 榤奇 發表於 2-4-2010 16:55
不敢茍同 ShiNG_SeR 發表於 2-4-2010 16:56
多啦a夢是個色鬼=,= 雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 16:54
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 00:31 , Processed in 0.090493 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.