請舉例 ctm22000 發表於 3-4-2010 22:27
使用道具 舉報
我都知呢類banner唔易做,因為我係整圖白痴黎 不過隻色好似唔多岩咁,至少我睇完隻眼唔舒服..冇啦啦黑黑地 ... *風之刃* 發表於 3/4/2010 10:31 PM
路人建議:好累贅 *風之刃* 發表於 3-4-2010 22:22
犀利風!! 出現啦 Yondaimc 發表於 3-4-2010 22:32
我都知呢類banner唔易做,因為我係整圖白痴黎 不過隻色好似唔多岩咁,至少我睇完隻眼唔舒服..冇啦啦黑黑地 ... *風之刃* 發表於 3-4-2010 22:31
回復 Yondaimc 點解多佐2粒同我冇關係ga形容詞=o= *風之刃* 發表於 3-4-2010 22:33
有時,,, 你想叫柚 宣傳咩.. 打過我名先~~ Yondaimc 發表於 3-4-2010 22:31
.... miuwa22 發表於 3-4-2010 22:32
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 04:26 , Processed in 0.027979 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.