點整呢-.-'' D字係藍字的 點入去係個網 點做到?要係SIGN 乂死神張乂 發表於 3-4-2010 22:33
使用道具 舉報
代碼ko ctm22000 發表於 3-4-2010 22:35
叫人入去回post 就是這樣 ctm22000 發表於 3-4-2010 22:33
代碼ko ctm22000 發表於 3/4/2010 10:35 PM
(踢飛 *風之刃* 發表於 3-4-2010 22:35
第2樣-.- 我個人感覺炸... 出面d字飛得太快 *風之刃* 發表於 3-4-2010 22:34
1.5秒一格的確快左 咁你認為幾多秒先ok 繼續比意見!(因為人係認為自己咩都完美,快d插我!) ... ctm22000 發表於 3-4-2010 22:36
幾時有廣告 ysh021003 發表於 3-4-2010 22:36
無效._.V Yondaimc 發表於 3-4-2010 22:36
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 05:25 , Processed in 0.048583 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.