使用道具 舉報
即係 你個接龍呢... 有咩方法可以減低扣分個到... 因為上層話要多加少減 Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:36
其實如果睇清楚個規則 正常答錯都係-1樂點 (即發帖樂點) 所以係扣得好少架喇 嚴重錯字罰則本來係用黎扣d ... maxycy 發表於 3-4-2010 23:40
咁可唔可以唔扣呢... 2個同一樣即是同是答啦... 第3個先扣咁得唔得呢.. Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:41
唔明-.- maxycy 發表於 3-4-2010 23:42
ysh021003 發表於 3-4-2010 23:45
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 07:37 , Processed in 0.081401 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.