使用道具 舉報
即係 有人玩緊... 後面又有個想答... 咁就一齊左...個POST 但字唔同... 咁可唔可以唔扣呢... 會員又可以 ... Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:44
ysh021003 發表於 3-4-2010 23:45
呢個不嬲都冇扣啦- - 除非時間相差太耐 maxycy 發表於 3-4-2010 23:46
重覆唔好扣啦-.- ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 23:45
你有冇玩過冇回覆既接龍!!? 一係問我攞record喇-3- maxycy 發表於 3-4-2010 23:47
咁就得啦 不過... 時間相差幾耐先扣呢? Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:47
重覆都扣分 sosad~_~ ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 23:47
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 07:37 , Processed in 0.023589 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.