我唔識手機打字...只係手寫 小肥專門店 發表於 4-12-2011 11:58
使用道具 舉報
me2 有速成就好 我諗/2都有30字/s Hellkite 發表於 4-12-2011 12:00
IOS5 小肥專門店 發表於 4-12-2011 12:01
係公司? 小肥專門店 發表於 4-12-2011 12:00
ip4有冇得升z_z 冇研究 Hellkite 發表於 4-12-2011 12:01
唔話你知 Ming.L 發表於 4-12-2011 12:03
無品 小肥專門店 發表於 4-12-2011 12:03
有..但無完美JB 小肥專門店 發表於 4-12-2011 12:03
原來唔話你知=無品 了解 Ming.L 發表於 4-12-2011 12:04
升左所有data洗晒? 我而家都冇j Hellkite 發表於 4-12-2011 12:05
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 16:10 , Processed in 0.053161 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.