唔J無咩野玩 小肥專門店 發表於 4-12-2011 12:08
使用道具 舉報
之前話4.3.5 j唔到 已經冇諗住j Hellkite 發表於 4-12-2011 12:08
好似有得降返4.3.3 小肥專門店 發表於 4-12-2011 12:09
唔知...如果4.3.5都j唔到升5好過啦 btw升iOS會唔會洗data先 仲有我想問點樣用呢個「內置頡取圖片功能」 ... Hellkite 發表於 4-12-2011 12:13
唔知道...我依加仲係4.3.3JB版 內置頡取圖片功能 APPLE官網應該有講 小肥專門店 發表於 4-12-2011 12:22
你有冇用過 Hellkite 發表於 4-12-2011 12:22
無 小肥專門店 發表於 4-12-2011 12:24
搵唔到 問下先 Hellkite 發表於 4-12-2011 12:41
問下其他FD 小肥專門店 發表於 4-12-2011 12:42
去左ip版問.. Hellkite 發表於 4-12-2011 12:43
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 16:10 , Processed in 0.027075 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.