第5都唔錯la, 好過我次次都係尾o個幾名... 一人力 發表於 7-10-2011 22:26
使用道具 舉報
唔知點解我諗起利記 victorclli 發表於 7-10-2011 23:49
利記係呢方面最強大 (本來我都留意唔到) 密特朗 發表於 8-10-2011 11:16
不過均速先係王道(mu) victorclli 發表於 8-10-2011 11:25
琴 日 希 古 恩 打 得 好 好 H20_希古恩 發表於 8-10-2011 14:56
唔肯讀書都唔代表會踢波=.= 再者要真係識踢 密特朗 發表於 8-10-2011 11:10
唔整到對腳應該可以銅牌的- -... 我思故我在 發表於 8-10-2011 15:41
i mean d 踢波勁但係讀書差ge 人= = 一人力 發表於 8-10-2011 23:26
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 14:31 , Processed in 0.035029 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.