得: 身體條件, 體能, 意志 唔得:速度(極慢), 易傷(我是扁平足的), 射術, 反應慢 因為唔得o個2點 ... 一人力 發表於 12-10-2011 22:13
使用道具 舉報
你有冇腳法先??如果冇的話我諗最岩你既位置係防中,防中腳法唔洗,只係要硬朗同埋高大,體能... ... 我思故我在 發表於 12-10-2011 22:50
如果咩都冇 只係識清波係唔係唔岩踢波?? 密特朗 發表於 12-10-2011 22:52
防 中 無 速 度 有 咩 用 丫 ... 吾 洗 追 波 , 吾 洗 補 位 咩 .. H20_希古恩 發表於 12-10-2011 23:00
可以試下打後衛 RAUL07 發表於 12-10-2011 23:02
我知丫,我意思姐係叫做最岩佢打既位置姐 我思故我在 發表於 12-10-2011 23:06
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 16:14 , Processed in 0.038444 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.